Strona główna    
          Kontakt          
USŁUGI INFORMATYCZNE
 O firmie     Usługi serwisowe     Sieci strukturalne     Opieka informatyczna     Strony WWW     Programowanie     Linux     Praca 
 
 

Pakiety Opieki informatycznej w ramach SLA

 

Czasy reakcji dla pakietu standardowego: Podstawowy pośredni Wysoki
Czas reakcji serwisu od momentu zgłoszenia usterki lub zapotrzebowania na wykonanie usług 24 h 12 h 6 h
Czas przywrócenia sprzętu do sprawności lub jeśli nie ma takiej możliwości podstawienie skonfigurowanego do pracy sprzętu zastępczego 48 h 24 h 12 h
Ilość godzin miesięcznie na konserwację sprzętu i oprogramowania 1 h 1 h 2 h
Ilość godzin miesięcznie na na czynności serwisowe i administracje zdalną (niewykorzystane godziny nie przenoszą się na następny miesiąc) 1 h 1 h  2 h
Ilość godzin miesięcznie na pomoc telefoniczną hot-line 1 h 2 h 4 h

 

Godziny dyżuru  dla pakietu standardowego: Podstawowy pośredni Wysoki
Przyjmowanie zgłoszeń telefonicznych  w godzinach: 8:00-16:00 8:00-20:00 8:00-24:00
Usuwanie ustrerek w godzinach 8:00-16:00 8:00-20:00 8:00-24:00
Popmoc telefoniczna i administracja zdalna: 8:00-16:00 8:00-20:00 8:00-24:00
Dostęp do CMS  brak zgłoszenia pełen
       

 

 
Ceny dyżuru i serwisu dla pakietu standardowego: Podstawowy pośredni Wysoki
Jeden komputer w pojedynczej lokalizacji (miesięcznie) 200 400 600
2-5 komputerów w pojedynczej lokalizacji (miesięcznie) 170 320 490
6-10 komputerów w pojedynczej lokalizacji (miesięcznie) 150 300 450
Powyżej 10 komputerów w pojedynczej lokalizacji (miesięcznie)  do negocjacji do negocjacji do negocjacji
 Sprzęt pomocniczy taki jak monitory i drukarki biurkowe      

 

 

 

 

Powrót na stronę: MediaNet Usługi Informatyczne

 
Prawa autorskie 2006 MediaNet I kontakt I warunki ramowe I    Zmieniono: 28.02.2006