Strona główna    
          Kontakt          
USŁUGI INFORMATYCZNE
 O firmie     Usługi serwisowe     Sieci strukturalne     Opieka informatyczna     Strony WWW     Programowanie     Linux     Praca 
 
 

 

Gwarancja jakości świadczenia usług - SLA

W przypadku podpisania umowy o świadczeniu usług opieki informatycznej MediaNet bierze pełną odpowiedzialność za jakość świadczonych usług i w ramach umowy udziela pisemnej Gwarancji Jakości Świadczonych Usług - SLA (Service Level Agreement).
Niespełnienie warunków SLA powoduje wypłaty rekompensat określonych w umowie.

SLA precyzyjnie określa:

  • Czas reakcji serwisu od momentu zgłoszenia usterki lub zapotrzebowania na wykonanie usługi
  • Czas przywrócenia sprzętu do sprawności lub jeśli nie ma takiej możliwości do podstawienia i skonfigurowania sprzętu zastępczego
  • Ilość i zakres prac konserwacyjnych w siedzibie klienta

Szczegóły ustalenia dotyczące świadczenia Usług SLA po wykonaniu audytu sprzętu. 

 

 

 

Powrót na stronę: MediaNet Usługi Informatyczne

 
Prawa autorskie 2006 MediaNet I kontakt I warunki ramowe I    Zmieniono: 28.02.2006